jesteś na: Strona glownaWydarzenia szkolneKraków - królewskie miasto

Kraków - królewskie miasto

20 kwietnia 2017r. klasy trzecie były na całodniowej wycieczce w Krakowie. Tematem wycieczki była wędrówka „Szlakami krakowskich legend”, pod opieką  pani przewodnik. Pierwszym etapem wyprawy była wizyta u Smoka Wawelskiego i na Wawelu. Podziwialiśmy piękno zamku oraz Katedry Wawelskiej. Następnie przeszliśmy uliczkami Krakowa do Rynku. Po drodze zatrzymaliśmy się pod Papieskim Oknem. Na Rynku oglądaliśmy Ratusz, pomnik Tadeusza Kościuszki oraz przeszliśmy przez Sukiennice oglądając różnorodne pamiątki. Następnie weszliśmy do Kościoła Mariackiego. Podziwialiśmy wspaniały ołtarz oraz architekturę jednego z najpiękniejszych kościołów na świecie. Wielką atrakcją na Rynku było karmienie gołębi.

Zakończenie wycieczki było bardzo słodkie i pachnące. Byliśmy w najmniejszej fabryce cukierków na świecie - „Ciuciu Cukier Artist”. Zobaczyliśmy jak wykonuje się cukierki i lizaki w stu procentach ręcznie, bez ulepszaczy, przy użyciu tylko i wyłącznie naturalnych barwników.

Wycieczka była bardzo ciekawa. Zmęczeni, ale bardzo zadowoleni, pełni wrażeń wróciliśmy do domu.